• Send this page to a friend
  • Print this page

Βασικός στόχος της ΣΙΔΜΑ είναι η μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη, η ανάπτυξη κλίματος εμπιστοσύνης προς την εταιρεία καθώς και η αύξηση της αξίας της, που επιτυγχάνεται μέσω:


της συνεχής προσπάθειας για εξασφάλιση παραγόμενων προϊόντων ποιότητας και παροχής ικανοποιητικής εξυπηρέτησης,
της εφαρμογής σύγχρονων μεθόδων παραγωγής, ελέγχου, διαχείρισης και διάθεσης των προϊόντων στον καθορισμένο χρόνο και με το μικρότερο δυνατό κόστος για την εταιρεία και τους πελάτες της,
της ανανέωσης και βελτίωσης του μηχανολογικού εξοπλισμού,
της ενίσχυσης του ανθρώπινου δυναμικού με ειδικευμένα στελέχη,
της δημιουργίας εταιρικού περιβάλλοντος το οποίο υποστηρίζει τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα,
της συνεχούς βελτίωσης και προαγωγής της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των πελατών και προμηθευτών της,
της παροχής πληροφόρησης και επιμόρφωσης στο προσωπικό όλων των βαθμίδων στα επιμέρους αντικείμενα της εργασίας τους και σε θέματα Διασφάλισης Ποιότητας.


Η εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας έχει στόχο την ικανοποίηση των πελατών, των εργαζομένων και των μετόχων της. Το σύστημα ποιότητας συμβάλλει στην αναπτυξιακή πορεία της ΣΙΔΜΑ βασιζόμενο στις κύριες και υποστηρικτικές διεργασίες της εταιρείας, καθώς και σε δομημένες διαδικασίες συνεχούς βελτίωσης.